keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Quest bar

Moikka!
Onkos kukaan maistanut sitä niin hypetettyä Quest baria?
Minä maistoin ja kahta eri makuakin, cookies and cream ja chocolate chip cookie. Ja en tykännyt, tai no ihan ok makuisia on, mutta 4 € ihan ok makuisesta patukasta on mielestäni aivan liikaa!!
jos hinta olisi 2€-2,5€, ostaisin näitä patukoita mielelläni, sillä lisäaineita eikä hiilareita näissä ei turhaa ole :) Ja muuten tuo chocolate chip cookie päihitti mielestäni cookieas and cream- patukan 10-0.
En tiedä odotinko näiltä yli kalliilta ja yli suosituilta patukoilta enemmän, mutta petyin hieman.
Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni ja myönnän, että 100 kertaa pahempia prode patukoita on!
Onhan tämä sisällöltään ihan ykkönen, mutta herran jumala 4€. En millään pääse yli tästä hinnasta :D
(heheh)
Mutta vielä kertauksen vuoksi tämä on vain minun mielipide!!!
 Ainiin ja minähän siis ostin toisen noista patukoista Järvenpään Punnitse ja Säästä kaupasta (samalla kun ostin suklaa päällysteisiä pähkinöitä, so Fitness :'D ) Melkein kiljasin kun näin, että järvenpään Prisma keskukseen on tullut Punnitse ja Säästä- kauppa! Järvenpää on siis esimerkiksi mun pyörä lenkin varrella ja muutenkin en asu kaukana :)
Toisen patukan ostin Jumbon Flamingosta siistä Finnkino kaupasta :)

Ja tässä vielä pari selfietä jotka on siis mun instagramista (niikun myös toi quest bar kuva)
@mettealeksandra,  tolla nimellä mut löytää IGstä :)
suonetki pullottaa kädessä kun viimestä päivää :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti